ZMIANY W ZAPYTANIU
- Kupujący może dokonywać zmian w złożonym zapytaniu do momentu przystąpienia do realizacji Umowy przez Sprzedającego, o ile zmiany są możliwe do zrealizowania.
- Zmian można dokonać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie na +48 732082034 , bądź mailowo na adres dostawaokien@gmail.com
- W przypadku zmiany w złożonym zapytaniu przez Kupującego, jego wartość całkowita ulega odpowiedniej zmianie, w zakresie wynikającym z dokonanej zmiany (w oparciu o ceny w konfiguratorze).
- Po zgłoszeniu przez Kupującego chęci dokonania zmiany w złożonym zapytaniu, Sprzedający wysyła Kupującemu wiadomość email, w której potwierdza zakres zmian oraz nową wartość całkowitą zamówienia, wynikającą z dokonanej zmiany albo ewentualnie informuje Kupującego, że zmiana jest niemożliwa do zrealizowania. Następnie Kupujący zobowiązany jest w formie emai do zaakceptowania zakresu zmian oraz wiążącej się z nimi zmiany wartości całkowitej zamówienia
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Strony wzajemnie wykluczają odpowiedzialność z powodu całkowitego lub częściowego niewykonania Umowy w przypadkach spowodowanych okolicznościami siły wyższej, przez którą Strony rozumieją okoliczności skutkujące uchybieniem realizacji obowiązków Strony, pozostające poza realną kontrolą danej Strony oraz bez winy lub zaniedbania tejże Strony, o ile okoliczności takiej nie można było zapobiec uprzednim podjęciem realnie dostępnych środków. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, wszelkie zdarzenia powodujące zamknięcie granic w jakimkolwiek kraju znajdującym się na terenie Europy, stany epidemiczne lub pandemiczne wywołane jakąkolwiek chorobą, niezależnie od tego, czy stan taki będzie obowiązywał lokalnie, czy też na terenie całego kraju lub kontynentu, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Dostawy.
- W wypadku zaistnienia okoliczności, które na potrzeby Umowy zostały zdefiniowane jako siła wyższa, Strona, która nie może wykonać swojego zobowiązania z tego powodu zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą ze Stron o zaistnieniu przypadku siły wyższej i przypuszczalnym terminie jego ustania oraz terminie i sposobie usunięcia skutków jej zaistnienia, o ile takie zawiadomienie nie jest niemożliwe.
- W przypadku powstania siły wyższej, Strony zgodnie postanawiają, że podejmą w drodze telefonicznej lub e-mailowej uzgodnienia dotyczące przesunięcia terminu realizacji danego zamówienia. Każdej ze stron przysługiwać będzie również prawo do odstąpienia od pojedynczego zamówienia. W takim wypadku Umowa będzie nadal obowiązywać, a odstąpienie dotyczyć będzie jedynie pojedynczego zamówienia.
Potrzebujesz więcej informacji?
Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą